جملات حال گیری

لطیفه و داستان و سخنان زیبا و .....

وقتی جی افم هست انگار همه چی هست . اما وقتی جی افم نیست .....
خُب یه جی افِ دیگه هست ! :-

********

یه زمونه ای شده
اگه برای عشقت کوه هم بکنی
به پای فرهاد بودنت نمیذاره…
میذاره به پای کنه بودنت!!

********

بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم امّا
ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما بد میبینی ایرانسل بوده!

********

دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی.
خشن تر , عصبی تر , کلافه تر , تلخ تر ...!!!
و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری!
همه اش را نگه میداری...
و دقیقا سرهمان کسی خالی میکنی که دلتنگ اش
هستی!!!

********

تنهایی ام را کســی شریک نیست
مطمــــئن باش
دستِ احتــــیاج به سمت ِتــــو که هیـــچ
به سمت ِ خودم هم دراز نخواهم کرد...
شایـــد کــه تنهایی هایم
از تنهایی دق کنــــد..!!!

********

یه مثل هست که میگه :
حال ما اینــقــدرا هـم خوب نیست ، فـتـوشـاپــه !

********

حق با کشیش ها بود گالیله !! زمین آنقدر ها هم گرد نیست. . . هر کس که میرود دیگر باز نمیگردد ...!!

**********

یکی از بزرگترین چالش های زندگیم سالم بیرون آوردن

اولین برگ دستمال کاغذی از جعبشه :) )

**********

اگر زنِ دیگری مرد شما را دزدید،
بهترین انتقام این است که :
به آن زن اجازه دهید که مردتان را نگه دارد ؛
چون "مردان واقعی" امکان دزدیده شدن ندارند

*******

من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود
خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه !

*******

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ، به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ، نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ، به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ، نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی ،

*********

وقتی می گویم دیگر سراغم نیا
فکر نکن که فراموشت کردم یا دیگر دوستت ندارم… نــــــــــــه…
من فقط فهمیدم وقتی دلت با من نیست، بودنت مشکلی را حل نمی کند…

*********

 


نظرات شما عزیزان:

افزایش بازدید
ساعت18:23---3 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وب خوبی داری اگر میخوای

بازدید سایتت به صورت رایگان زیاد بشه بیا به:http://freemakebener.loxblog.com


sallam mersi az nazari ke dadin


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 / 3 / 1391برچسب:,

] [ 17:35 ] [ ]

[ ]